Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dit is een verslag van onze reis die we op de fiets hebben gemaakt in de periode november 2010 t/m januari 2011. Een reis die begon in Kunming China en door zes landen eindigde in Kuala Lumpur Maleisie. Totaal hebben we 6100 km. afgelegd en dag voor dag verslag gedaan van onze belevenissen.

Veel lees en kijkplezier.

Groetjes,

Martin en Jeanet

Jasper

wat een mooie foto van jullie in 't rijstveld! Hele goeie reis alvast...remember charlie!

Martin

M'n hele vakantie weer naar de klote!
And they were sharp, as sharp as knifes knifes knifes.

Ha ha ha

Koen

een Mirakel Jaenet met een blog hoe kan dat tog !!!!

koen en yvonne, aran

Hallo martin en sjunet

succes,veel plezier, geniet met volle teugen, in ieder geval ben ik stikjaloers, maar... mijn tijd komt nog wel eens...............hou ons op de hoogte

jose

He Jeanet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben bang dat we het net niet gaan redden om op je feestje te komen, maar evengoed veel plezier! ( of is de dag bij jullie al bijna over?) Ook van roeland dikke kus

Jenny

Hè jeanet martin, mooie verhalen wat een ervaring!
Natuurlijk gefeliciteerd nog! De kaart naar China gestuurd nog niet ontvangen!

Veel plezier nog gr. Jenny de Penny!

Piet en Janna Krans

Hallo Jeanet en Martin.
Jullie kennen ons niet zo goed, maar toch een reactie van ons. Als schoolvriendin van je moeder Jeanet heb ik jullie weblog ontvangen. Geweldig wat jullie doen en dan al die verhalen. Prachtig. Iedereen die zoiets wil doen en de gelegenheid heeft moet dat doen. In onze tijd was dat anders. De reisverslagen waren heel leuk en wij wensen jullie nog veel plezier. Wij blijven jullie volgen.