Aziefietsers.reismee.nl

Laatste woord

Daar zitten we dan weer in het koude Nederland. Het was -3 graden op het moment dat we op Schiphol landden. Een groot verschil met wat we de laatste drie maanden gewend waren.

We kunnen terug kijken op een prachtige reis of anders gezegd; drie hele mooie maanden van ons leven. Totaal hebben we ruim 6100 km. gefietst, hebben we zes landen aangedaan en vele mooie dingen beleefd en gezien.

We zijn heel dankbaar dat we dit hebben kunnen en mogen doen. Vooral voor het feit dat we geen noemenswaardige problemen gehad hebben en gezond en wel weer zijn teruggekomen.

Het bijhouden van dit weblog was voor ons nieuw en een leuke bezigheid. Aanvankelijk was er de angst dat we meer met Nederland bezig zouden zijn dan met de dagelijkse werkelijkheid. Die omslag was echter snel gemaakt, we hadden er lol in en het nam niet veel tijd in beslag. Het was ook heel leuk om de vele reacties te lezen en de belangstelling te zien die er was voor onze verhalen en foto´s. Allen bedankt daar voor.

De weeskinderen waar we op 15-12-2010 een bezoek aan hebben gebracht in Cambodja hebben ons enorm geraakt. We gaan hier samen met onze vriend Rich die in Amerika al is begonnen met een inzamelactie, zeker iets voor doen. Voor een ieder die iets wil bijdragen om het leven voor deze arme kinderen iets te verlichten kunnen we melden dat de collectepot zeker nog bij je langs komt. Mail of neem op een andere manier contact met ons op indien dit niet het geval was en je toch graag iets wil bijdragen.

We gaan er persoonlijk zorg voor dragen dat iedere cent goed wordt besteed en rechtstreeks bij de kinderen terecht zal komen. Alvast hartelijk dank.

Martin en Jeanet

Koen

Goed plan , maar eens over denken hoe daar invulling aan te geven, en meer mensen te motiveren daar aan bij te dragen

Koen

Carola

Jullie ook erg bedankt, voor het mee mogen kijken in de 3 maanden van een super reis en natuurlijk de prachtige uitkijk daarin, door zoveel mooie foto's erbij te plaatsen.
Goed idee om deze weeskinderen een steuntje in de ruggetjes te geven, laat de collectepot maar langs komen.
Tot woensdag dan maar weer........
Groetjes Carola