Aziefietsers.reismee.nl

90 : De laatste dag

De ochtendmarkt is al in volle gang als we een stalletje uitpikken waar ze heerlijke noedels en allerlei garnalen en visgerechten klaarmaken. Op een plastic krukje eten we ons laatste ontbijt van deze reis in Azie.

Lopend naar het station en in de drukke ochtendspits met de trein terug naar Klang. Vanuit het station lopen we gelijk naar de plaatselijke fietsenmaker om dozen te scoren voor de terugreis. Het zijn veel te kleine dozen en we vragen er nog twee extra om ze te vermaken tot een grote. De fietsenmaker vroeg er nog (veel te veel) geld voor ook. Zwaar onderhandelen dus.

Met onze zware last zeulen we terug naar het hotel waar onze fietsen, bagage en de papieren in de kluis allemaal nog aanwezig waren. Aan de overzijde van de straat verkochten ze tape en plastic. De entreehal van het hotel werd onze werkplaats en de gezellige Indier kwam ons helpen met twee andere collega's. Goed bezig.

Nadat de fietsen in hun doos zaten, de taxi voor vanavond geregeld was en onze bagage in het plastic was getaped was het weer luchtijd. Eerst even een enorme tropische bui afschuilen.

De plaatselijke Chinees, waar we nu voor de derde keer zaten, herkende ons nog. Overbodig te melden dat we weer heerlijk zaten te smullen.

Nu is het aftellen, nog even ons weblog bijwerken en straks met de taxi naar KL airport waar we plaatselijke tijd 0.00 uur vannacht moeten opstijgen. We komen er weer aan mensen !

Jona

Ja, jongens, het zit erop, terug naar de harde werkelijkeid.
Ik hoop dat jullie dikke jassen mee hebben??? tis hier niet zo warm als daar!!!!
Tot gauw, goeie reis
XX Jona

debbie

Hoi Martin en Jeanet,
Goh het is wel omgevlogen zeg!
Maar ik weet zeker dat jullie terug kijken op een prachtige reis met veel mooie verhalen en foto's,wij hebben genoten van de verhalen en zullen ze zeker missen! Bedankt voor het delen van jullie reisverhalen.
En succes met het wennen aan de drukte en kou in Nederland! Groetjes Debbie,Roel en Lieke

Dick

Jullie blog was helemaal goed. Je kreeg een beetje het idee zelf de reis gemaakt te hebben!
Goede reis en welkom thuis. Tot gauw.

Kees Blokker

Dag Jeanet en Martin,
Ook ik heb jullie hele reis met veel plezier gevolgd en heb er van genoten.
Één groot avontuur van 3 maanden dat gelukkig voorspoedig is verlopen en waar jullie met veel plezier op kunnen terug kijken.
Groeten Kees

arnold van der Lee

Ik heb van jullie reisverhalen genoten.
Nu ben ik weer aan de beurt.
Wacht lezing van jullie al
Meld het op deze site
En nu weer een rondje om de kerk.
Groet worldcyclist Arnold

koen

Welkom thuis beide, succes met herintreden !!!

Jenny

Welkom thuis het zal weg ff wennen zijn!
Tot snel jenny en jemo natuurlijk!

riet & rob

welcome home U2

Birgitta

Welkom thuis!
Wat zal het raar zijn, maar jullie hebben wel een reis gemaakt die je nooit meer vergeet, zo goed dat jullie het gewoon gedaan en geregeld hebben!

Niet te snel wennen, blijf een beetje in het ritme en we zien jullie wel weer op de fiets in Alkmaar

groetjes
Marcel, Birgitta en kinders