Aziefietsers.reismee.nl

75 : "Eiland verkennen"

We hebben gelukkig nog wat ruimte in onze reis en besluiten omop dit mooie stukje aarde even te blijven. Het was de laatste dagen hard werken en we vinden dat we ook wel weer wat rust hebben verdiend. Wat ga je doen op je vrije dag ? Natuurlijk, we pakken de fietsen en verkennen de Westkant van het eiland. Het is heel mooi en het fietst lekker licht zonder de bagage.

Ons doel is om met een kabelbaan omhoog de bergen in te gaan. Het is de steilste kabelbaan ter wereld die naar een piek gaat van 700 mtr boven zeeniveau. Martin knijpt 'm een beetje. Het is wel heel erg hoog. Goh wat jammer, vandaag groot onderhoud. We kunnen het eiland rondfietsen maar dat doen we niet. We zien heel veel wilde apen op zowel de heen als terugreis. Op tijd weer terug naar ons plaatsje om lekker aan het strand een biertje te drinken en wat te lezen. Het weer is perfect. Het is 30 graden in de schaduw, lekker zeewindje en lage luchtvochtigheid.

Aan het strand is er veel reuring. Parasailing, jetskies, bananen achter de speedboat en al dat soort vermaak.Het is er aangenaam druk.

Roeland Marlies José Eric

Charlies bestaat nog.

Groet. José Marloes Eric en Roeland

Eb

Jeanet & Martin ik ben jullie belevenissen nu ong. 2 a 3 weken aan het volgen . Nou jullie halen wat aan dehand en dat alles op de fiets ik vind het naar het plaatselijke cafe al een eind en dan nog terug.
Voor de rest jaloers op jullie meemaken.
Succes verder.