Aziefietsers.reismee.nl

61 : 46e Fietsdag - Het blijft afzien -

Bang Saphan - Thung Wua Laen Beach - 91 km.

De zelfde ideale omstandigheden als gisteren. Geen highway vandaag, wel wat meer heuvels en soms wat pittige klimmetjes. Enorm veel latex en kokosplantages passeerden we onderweg. Voor de eerste keer in Thailand ontmoeten we een andere malloot (collega fietser), een jonge knul uit Nederland die eerst naar Iran was gefietst, vliegtuig naar Kuala Lumpur en nu op weg was naar Japan. Respect jongen !

We eten rond het middaguur heerlijk op het strand. Vanuit onze luie stoel zien we grote krabben over het strand hollen. Ze hebben oogjes op steeltjes en graven diepe holen in het zand. Sommige waren aan het knokken.

Weer zijn we vroeg in ons nieuwe verblijf voor vandaag, een groot resort aan de kust, aangekomen, We genieten van het grote zwembad, het koude bier en vooral van een heerlijke massage.

Het uploaden van de foto;s lukt niet (klote laptops), morgen waarschijnlijk geen internet, dus jullie moeten nog even geduld hebben voor de plaatjes.

Reacties

Reacties

Debbie(roel,en lieke)

Hoi Martin en Jeanet,

Weten jullie het wel zeker dat dit de laatste fiestmaand wordt?
Ik ben bang dat jullie echt schrikken van alle drukte hier in Nederland en de mentaliteit van de mensen hier.. Goh wat moet het heerlijk zijn op al die mooie plekken in het mooie Azie!
Ik wilde jullie een heel goed 2011 toewensen met het super mooie start kan dat vast niet mis gaan!

We komen elkaar vast nog wel eens tegen,maar tot die tijd kijk ik graag naar jullie foto's en verhalen!

Groetjes Debbie

Dick

Als ik op de kaart kijk vermoed ik dat jullie ver voor op het schema liggen. Smeer het zo lang mogelijk uit die vakantie daar want terugkomen is echt geen leuk vooruitzicht. Gure kou, sneeuw, ijzel, files -moet ik doorgaan? Een eenzame jaarwisseling in Azie, ver van vrienden en oliebollen zou ik er ook graag voor over hebben om te ruilen......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!