Aziefietsers.reismee.nl

Merry Christmas everybody !

Vanuit een warm en zonnig Thailand wensen we onze familie, vrienden, collega's en al onze trouwe webloglezers, enieder ander die dit leest hele fijne kerstdagen toe.

Geniet lekker van de witte kerst, doen wij het van het witte strand.

Martin en Jeanet

michel stuart

Jullie ook fijne dagen, en uiteraard een goed fietsbegin in 2011. Jullie hebben witte stranden, en wij een witte kerst!

hp

jullie ook fijne dagen, wij moeten nog even wachten!
de knip zit erop

groetjes

joop en puck

Fijne feestdagen en blijf genieten in gezondheid in 2011.

Monique

Hoi buurtjes,
Hele fijne kerstdagen!!

riet & rob

MERRY CHRISTMAS 2U2

sjaak en margot

Hallo martin en jeanet,
Toch elkaar ineens niet meer gezien. Zo gaat dat met fietscontacten. Soms kom je elkaar weer onverwacht tegen en ineens ga je weer je eigen weg. We hebben jullie site gelezen, erg leuk, en erg herkenbaar. En wat een werk om dat zo bij te houden, wij zijn daar veel slordiger in. Maar voor de lezer natuurlijk heel leuk. Wij hebben uiteindelijk behoorlijk wat stukken van de mekong trail nog gevolgd, mooi maar soms verschrikkelijk slecht. Mensen hadden het ook afgeroaden, maar de normen van cambodjanen en eigenwijze fietsers liggen daarin natuurlijk wel eens ver uit elkaar. uiteindelijk zijn we er gekomen, en dan is er altijd weer een douche en een biertje, en vergeet je de inspanningen weer snel. op dit moment zitten wij in Siem Reap, gaan over een paar dagen naar baatambeng, en steken daarna bij Palin de grens over naar Thailand. Eens kijken wat de kust te bieden heeft.
Wij wensen jullie nog veel fietsplezier.\Groetjes Sjaak en margot

koen

Hallo "zwoegers"

Hele plezante dagen, hopelijk houden jullie het vol onder die extreme omstandigheden, af en toe moet ik gewoon een traantje wegpinken, geniet met volle teugen

Koos en Lidwien

Martin en Jeanet, Merry Christmas vanuit een wit en koud Nibbik , we drinken er een op jullie(of twee)

Ellen

Geniet er nog even van daar een jaar gaat al zo snel! Laat staan een vakantie. Fijne dagen dikke kus Ellen.