48 : "Bijna helemaal niets"

De wekker stond vandaag op 4.45 uur. We willen de zon zien opkomen boven de tempels van Angkor Wat. Het is aardedonker als we die kant op fietsen. Om die reden nemen we de grote weg richting de tempels die bussen en tuc tucs ook rijden. De weg is daar beter.

De hordes zijn ook al gearriveerd als we bij Angkor Wat arriveren. Minibusjes en tuc tucs rijden af en aan met toeristen. We zoeken een mooi plekje binnen het tempelcomplex maar moeten keer op keer verkassen omdat Japannershet gewoon vinden om pal voor je neuste gaan staan. Na het schieten van een paar plaatjes besluiten we om hettempelcomplex in te gaan. Het is er heel rustig, iedereen staat buiten op de zon te wachten. Wat een enorme schoonheid hier.

Rest van de dag : Verlaat ontbijt, tassen ordenen, lezen, hangmatje hangen, lunchen, hangen, eten, lezen, drinken, tukkie doen, kortom het wordt tijd om weer eens te wat te gaan doen. Morgen vroeg vertrekken we richting de Thaise grens wat als het goed is nog twee dagen fietsen hier vandaan. is.