Aziefietsers.reismee.nl

Even een woordje tussendoor

Beste weblog flatscreenvrienden,

Het gaat hier heel goed met ons, we vinden steeds meer ons rust en het wordt allemaal met de dag leuker.

Bedankt voor alle leuke reacties en van verleden week nog de felicitaties. Heel leuk om te zien datiedereen met ons mee reist.

Voor ons is dit de eerste keer dat we een weblog bijhouden. Normaal doen we dat in een klein schriftje waarin we omschrijven wat we dag bij dag beleven. Altijd leuk om eens terug te lezen. We zien dit voor ons zelf dan ook als eenmooi naslagwerk,

Het is hier wel de sport om te kunnen internetten. Gisteren zat de hele stad s'avonds zonder stroom, nu zitten we in een plaatsje waar ze alle bomen aan het snoeien zijn. Dit deden ze inclusief de electriciteitskabels. Wel laxchen toch? Net naast onze PC ligt een wirwar van stekkers en op andere kortsluiting wachtende toestanden. Buiten staan de gesnoeide bladeren in de brand midden op straat. Er kwamen trouwens hele grote rode mieren uit!

Vaak hadden we te kampen met chinese karakters, zeer trage PC's of verbindingen of helemaal geen internet. Niet naar excuses zoekende maar het zal maar gezegd zijn.

Foto's volgen nog, we hopen vandaag de verhalen en foto's compleet te hebben.

Groetjes

Martin en Jeanet