Aziefietsers.reismee.nl

64 : 49e Fietsdag "Door het regenwoud"

Laem Song Beach - Khuraburi - 94 km.

Het regent nog steeds als we wakker worden en Nederland waarschijnlijk nog steeds aan het feest vieren is. Rustig inpakken, ontbijten en tot ons geluk wordt het droog. We fietsen terug zo'n 10 km naar de hoofdweg over een slingerend pad tussen de mangrove bossen.

Lekker fietsen, gisteren hadden we weer een massage genomen dus de spieren zijn lekker soepel. De weg is lekker rustig, de Thai zijn vrij vandaag en liggen nog op bed. Vandaag gaan ze wel weer op pad om te picknicken en te zuipen. Het schijnt dat alleen vandaag in Thailand zo'n 3000 verkeersslachtoffers vallen door alcohol gebruik. Voor de middag zijn wij van de weg af !

We fietsen veel door het tropische regenwoud en zijn al rond het middaguur op plaats van bestemming. Een klein plaatsje waar niets te beleven is. Door fietsen dus naar een mooi resort zo'n 12 km. verder. Het is prachtig, we zitten in een mooie bamboo bungalow met alles er op en er aan.De groep van Djoser (die we verleden week een keer aan de oostkust ontmoetten) is er ook. Lekker zwemmen in het zwembad.

Lieve familie, vrienden en een ieder die ons weblog leest : Een heel goed en gezond 2011 toegewenst.

john Balvert

Hallo Martin en Jeanet,
jullie ook de beste wensen. ik heb een en ander gelezen en gevolgd. het lijkt mij best zwaar maar jullie zijn geoefend. ik blijf jullie volgen zal niet elke keer een reactie sturen. o ja, vanmorgen was er de nieuwjaars toespraak door Art. was positief maar 2011 zal weer een zwaar jaar worden.

doe voorzichtig en tot ziens.

John

Jasper

Een Schwalberijk 2011 gewenst!

Erwin

John, wie is Art? Ik ken alleen Ard....